Wednesday 8 August 2012

TAMAN SERIMAS SEPANG 2


Salam Tuan Puan Semua, saya adalah seorang perunding jualan bagi rumah seperti di bawah 
Sesuai untuk dijadikan kediaman atau pelaburan.


*Khas Untuk Kakitangan Kerajaan (100% Gov Loan)


*Tiada Deposit Diperlukan (Bagi Gov Staff)


*Leasehold – 99 years
*Bumi/Non Bumi Lot
*Ansuran Hanya Bermula Apabila Rumah Telah Siap/Hampir Siap
*Percuma Yuran Guaman
*Termasuk 7% Diskaun Bumiputra
Harga:
Fasa Pertama:
Quote:
Type A (20×60 sq.ft.)
Intermediate/Endlot/Corner Lot – Sold Out)Type B (20×65 sq.ft.)
Intermediate/Endlot/Corner Lot – Sold Out
Fasa Kedua:
Quote:
Type B (20×65 sq.ft.)
Intermediate 1 – RM205,000
Intermediate 2 – RM215,000 (dekat dengan surau,padang, dan kemudahan lain)
Endlot Lot – RM255,000
Corner Lot – RM285,000
Penting! Ada 2 Unit yg berharga RM190,000 (Fasa Pertama) yg dibuka semula untuk jualan! Jangan tunggu lagi dan tempah segera – Hubungi 0122633990 (Nizam) Sekarang!

*Tempah melalui saya dan tuan/puan akan menerima hadiah saguhati yang sangat bernilai*


Hubungi saya sekarang kerana unit semakin terhad!
Nizam - 0122633990


Lokasi Strategik:-


5 min ke KLIA / LCCT / Sepang Circuit


10 min ke Bandar Salak Tinggi, Pekan Dengkil
15 min ke Putrajaya, Cyberjaya, Alamanda & MYDIN
Terdapat restoren dan kedai runcit kurang 5 minit dari lokasi
Terdapat Sekolah Rendah Berhampiran.
Berhadapan Kilang Genting Sanyen


Kenapa Anda Harus Mendapatkan Rumah ini:-


-Bakal menjadi kawasan yang pesat membangun kerana berhampiran dengan KLIA 2 (April 2013)


-Banyak projek perumahan sedang dijalankan dan akan berlangsung
-Berdekatan dengan kawasan industri
-Nilai hartanah di Taman Serimas 2 ini pasti akan meningkat!
Jika tuan/puan ada hartanah (rumah/tanah/lot kedai) untuk dijual, sila hubungi saya dan insyaAllah saya akan bantu dari A hingga Z.
Saya Memudahkan Urusan Jual Beli Hartanah Anda

KAWASAN PEMBINAAN DAN PERSEKITARAN
















0 comments: